sjukt stolt.

förkyld blev jag. har nån sorts segfeber som vägrar släppa. inge hög men den försvinner inte och gör totalt slut på mig. höll på avlida av att duscha igår. va vek man är! i morrn ska jag jobba iaf. vill ju vara på plats nu när det bara är 1,5 vecka kvar. gud vad jag kommer sakna mina jobbarkompisar. får ju panik av att bara vara hemma nu..dick måste tilläggas att jag längtat lite efter det här med att vara helt ensam hemma. händer ALDRIG! visste inte att det kunde vara så tyst i ett hus...

jag avvek lite från att vara sjuk igår för att gå på utvecklinssamtal på dagis. ja visst..det låter ju förskräckligt att gå till ett dagis när man är sjuk. men jag lovar jag kramades inte med alla barnen och åt inte på alla leksaker eller nös i deras mat. som väntat kunde vi vara mycket stolta över vår dotter! dagis lilla extrafröken.

har ju funderat mycket på det faktum med att de vill att hon ska byta avdelning. men lösningen de hade var bättre än väntat. nästan hela hennes grupp ska bli en egen avdelning + några fler barn. så skönt nu när hon börjat fått kompisar som hon pratar om i ett. OCH två av fröknarna som följt med hela tiden ska vara på den avdelningen!! är så fantastiskt nöjd med detta och med allt som har med smultronbackens förskola att göra! aldrig har jag känt mig otrygg med att lämna henne där...och att hon dessutom utvecklats i raketfart genom att vara där är härligt att se!

din kommentar
från: Tina

Ja hon är allt avdelningens lilla hjälpreda eran söta tjej.

Men vad säger du? Ska de göra om grupperna? Vart ska deras grupp hålla till då och vilak fröknar hänger med?

från: anki.

Hade tänkt hinna prata lite med dig igår men de var bäst att gå in på samtal direkt =)

Ja, det ska bli tre avdelningar igen, den som Ebba ska gå på är stjärnan å de ska hålla till längst bort. A & A-K ska med bort dit.

2009-12-08 @ 17:09:26
från: Helena

Vad härligt att de flyttar alla kompisar PLUS personal när de ska göra om sådär. Pratade med Monica Backman & det är inte säkert att vi får behålla vår plats på Smultronbacken till augusti. Var tydligen bara 6st som ska sluta, så länge inte nå'n flyttar eller byter fsk.

2009-12-08 @ 23:53:24

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback