det här med rubriker alltså...

♥tack♥

mm..det är nåt med kontakter. vad som än händer löser det sig.

vi har haft mormor här på besök ett dygn. det har vart skoj!! vi har lekt & ätit gott & beställt lite skoj från panduro.

ikväll har jag blivit förpassad till gästrummet. eller ja..jag har valt det själv. vi har nämligen fått igång tvn här inne & jag kan ha datorn med..och då behövs inte så mycket mer. lite pyssel har jag å. i vardagsrum & datarum sitter andreas & hans kompisar och spelar cs & dricker öl. inte så högljudda...än iaf...

din kommentar
från: Sanna

Jo om det ändå hade varit så att den här personen inte hade varit med barn. Men så är inte fallet, den här personen är verkligen van med barn, tro mig!

Kram

från: Faster Anso

Tuttar??

2009-02-28 @ 21:48:16
från: anki.

Tuttar! (inga tuttar som behöver rullas upp det där inte...)

2009-02-28 @ 21:53:53

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback