film och hemmaliv.

nu har jag äntligen sett sex and the city....fler år efter alla andra. herrn i huset tittade också...började suckandet efter typ en halvminut. ja. det är en typisk tjejfilm (eller det känns ju mest som ett extra långt avsnitt ur serien förstås....). shopping & tjejsnack. sånt behöver jag nog mer av. har iaf shoppat lite i januari. var och lunchade med sandra & helena..och alice förstås. å så har jag ju lite tjejsnack med lina rätt ofta.....mer av allt detta så! behöver ju inte vara snorrik för att göra såna saker..men på senaste tiden har ju inte pengarna ens räckt till för att luncha ute.

å på onsdag ska jag förresten kapa av risbusken på huvudet lite också. annars har det vart en lugn hemmahelg med en del utelek. jag har åkt pulka i småbackarna här...räcker bra för en fegis som mig! å så har kära vännerna vart här idag.

lånade en film som vi kikade på igår...trodde den var äldre men det hade tydligen inte kommit på bio än (skyll inte på mig. jag har inte laddat hem den!)...så nu kan jag väl rekommendera den i förhand då..
taken. MYCKET BRA! har också sett fool´s gold. rätt skoj!

din kommentar
från: Helena

MYCKET TREVLIGT med lunchdate! Tar gärna en favorit i repris! :)

2009-02-01 @ 20:13:15
från: Anna

Jag har inte sett SATC-filmen... ännu.... Kram

från: Anna/Levinda

Tjoho!



Låter som härliga dagar :)



Här hemma står dörren alltid öppen för tjejsnack och shopping ler

2009-02-02 @ 11:24:40
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback