fredagen den 13de..

..känns inte som någon otursdag...jag har haft en fin dag!! ebba var på topphumör hela fm när vi stökade runt här hemma. sen har helena & alice. virre & ally och lina. björn & klara vart på besök. förfödelsedag idag. tack för allt fint! jag har inte bjudit in folk på kalas däremot har jag inte sagt ifrån om nån ville komma heller. födelsedag känns inte så viktigt på det viset...träffa folk är däremot skoj. och jag tror jag börjar bli överdrivet känslig eller bara gammal som blir rörd av genomtänkta presenter....

vi kör på
angelicas karls idé om födelseafton...födelsedag..och annandag födelsedag. andreas verkar bry sig om detta och pysslar om mig...för tillfället får jag massage...mm....å så ska jag få ta ett bad sen...lyx!

hoppas alla får en fin alla hjärtans dag i morgon med massor av kärlek från alla håll och kanter!! ♥

din kommentar
från: Sanna

Ja du måste ju allt fylla år på årets finaste och mest romantiska dag!

Många grattis och ha nu en toppendag =)

Kram

från: Helena

Inte nog med att du haft födelseafton - dessutom en försmak på Alla hjärtans-mys hör jag :)

Tack för att vi fick komma & allt fika! Även om jag tror att jag proppade i mig lite för mkt...kände mig lite illamående på vägen hem ;) Men det fanns ju så mkt gott! Å man måste ju provsmaka om allt var lika gott en andra gång, så man inte råkade få ett praktexemplar första gången ;)

2009-02-13 @ 23:06:52
från: anki.

Jag tycker det är utmärkt när folk vågar äta mer än en av varje sort!! Men bakar ju faktist för det...Så fram för fler kakätare!!

2009-02-15 @ 11:56:00
från: anki.

Sanna: Äh försökte kommentera igen på bloggen er men det funkade inte. Tack så mycket och hoppas ni hade en mysig alla hjärtans dag!!! Kram!

2009-02-15 @ 12:30:50
från: Helena

Haha! Det är så Maria L brukar säga "Skönt att nå'n vågar fika!" ;)

2009-02-16 @ 18:56:16

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback