igen å igen.

vi har en liten snorvalp här hemma. lillfröken fick stanna hemma från dagis för hon hade lite feber. skrutt! men hon är på förhållandevis strålande humör ändå. dagisfröken sa att det gick magsjuka där också så det kanske är lika bra att hon får va hemma....dock lite tråkigt när hon nu älskar dagis!

andreas är hemma för det mesta också....fast han är inte sjuk. bara ledig med betalning! det är skönt för mitt psyke att ha nån mer här hemma...kan jag prata i stället för tänka. går ju rätt bra att prata med ebba också....åtminstone kan hon prata..å prata å prata...

bokat hotell har vi gjort så nu blir det en minisemester för oss vuxna när vi ska på springsteen. lite kul!!!!

btw så har kära karln börjat blogga igen så --->
andreasjohnstefan.blogg.se

din kommentar
från: AnnaMJ

Ja se till att hålla dig undan de där baskiluskerna med spyor.. Usch ni har väl varit dåliga så det räcker för i år.. Kram på er!

2009-02-10 @ 15:30:23
från: Anna

Synd att Danne inte får vara hemma med betalning. Skulle inte vara helt fel. Kram

från: Anonym

Näe men fy går det magsjuka på dagis.... det sa dem inget om idag. Urk!!

2009-02-10 @ 20:56:29
från: anki.

Jag tyckte hon sa det när jag ringde....hörde jag helt galet?! =) var ju så tidigt på morgon...

2009-02-10 @ 22:18:55
från: Tina

Ja det stämde nog att hon sa så för igår kväll vaknade Max och kräktes ner hela sängen, så nog går det magsjuka allt.

2009-02-11 @ 07:07:24
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/
från: Tina

Ja det gör ni nog rätt i att ha henne hemma om ni kan. Magsjuka är vidrigt!!

2009-02-11 @ 21:01:14
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/
från: Anna

Ja dom är kassa,iaf Dave in the afternoon

2009-02-12 @ 20:22:33
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback