mello - del 2.

vem är det som skickar h.e.a.t. vidare? fanns INGET orginellt med den låten.....suck! texten i refrängen har man kanske hört en miljard gånger...jag med min urtråkiga fantasi hade kunna skrivit nåt bättre. 

hejade på kakor & bönor och måns jag. så lite rätt fick jag iaf. måns lär väl kamma hem allt och ge öststaterna & moskva hope & glory och sverige lite poäng. hur som så var denna omgång hundra gånger bättre än förra!!


din kommentar
från: Daniel

Men Anki! H.E.A.T ägde totalt denna omgång,riktig 80-tals pudelrock. I can walk a 1000 miles to be with you,to catch a fallen star,kommer garanterat bli en textrad som folk kommer skrika ut i Globen.Jag tror absolut de har större chans än Måns i Moskva,allt som svenska folket tror att(mmm ja det här kan nog funka utomlands)är chanslöst.Blir spännande att se i finalen hur detta slutar,man ska aldrig underskatta metal fansen:)

2009-02-14 @ 23:16:26
från: anki.

Hahaha...ja de är klart alla kan den eftersom den textraden finns i var och varannan låt =) Jag tror det är samma sak med heat...svenska folket tror att det funkar för att Lordi vann en gång..men de var lite orginella. Men va 17 bara vi slipper skicka Amy så är det väl lugnt!

2009-02-15 @ 11:54:36
från: Daniel

Mmm ja det är sant,nu kanske alla vill skicka en metal låt efter förra årets ultra fiasko.

2009-02-15 @ 11:58:20
från: Lina

Haha, jag var lite besviken måste jag säga.

Cookies n beans var så bra, Måns låt var okej,men dansarna var väl lite för mcyket för melodifestivalen? Eller hur?

Jag tycker fortfarande att Petra Mede är bäst.

2009-02-15 @ 17:41:19
från: Helena

Tror jag får kolla in reprisen idag. Missade ju melodifestivalen & hänger inte alls med i vad folk snackar om. Jonas pappa höll på Måns & Heat & tyckte att Lasse Lindh var sämst.

2009-02-16 @ 12:03:57
från: Danne

Hejja Heat!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback