bittert.

tog tag i det här med a-kassan idag som vägrar betala ut nå pengar...tydligen så stämde inte uppgifterna i ett arbetsgivarintyg jag hade skickat in. nähä...men skulle de kunna meddela mig det då så jag kan göra något åt det? så jag ringde och hon skulle fixa på en gång. toppen. kanske kan få ut lite pengar framåt sommarn iaf...

tog mig ner till arbetsförmedlingen eftersom jag inte fick nån ny handlingsplan när jag var där senast. jätteroligt att åka dit igen..men det brukar gå rätt smidigt. jo tjena...kom dit 10.45 och fick träffa en handläggare 12.00. satt å studerade människor i över en timme...intressant. te.x. en tant som skulle skriva in sig som aldrig suttit vid en dator och handläggarn fick förklara allt från scratch...rätt skoj. när jag väl fick träffa nån var jag ju tvungen att dra till med det är tur att man är arbetslös så man har tid att vänta. tror hon tyckte det var lite skoj.

på em ringde hon från proffice....har ju inte trott så mkt men ändå hoppats innerst inne. men ICKE! jag var såååå nära sa hon...men de hade bara fått anställa 13 isf 18 så tyvärr tyvärr....*suck*. visst..det är kul att det gått rätt bra..men att nästan vara där känns surt som fan!

fam. yrrol var här och livade upp stämningen iaf!!!!

å gammelfaster. har du gått å blitt kändis å!? vi har tittat i tidningen allihopa!!

din kommentar
från: Helena

Haha! Vad roligt att du fällde den kommentaren på AF ;) Lycka till med jobbsökeriet :) Visst, surt att vara nära, men NÄSTA gång så! Hade varit jobbigt om de sagt "Men du hade ändå inte haft en chans, så..."

2009-01-14 @ 20:59:05
från: Gammel faster

Jojo nu är man hett villebråd.!!!!

2009-01-15 @ 09:00:26

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback