ebba-update.


en sån här säng för stora tjejer fick ebba i julklapp av mormor och morfar. har faktiskt inte vart så svårt att övergå till den som jag befarade. har ju alltid bara vart att lägga ner henne å så sover hon...men nu får man ligga bredvid en stund...å så sover man själv! hon har upptäckt att det är mysigt att sova mellan oss...men det tycker vi är mysigt också. så många nätter har det blivit så...men nu har hon sovit i sin säng 2 nätter i rad! hur som är det skönt att slippa lyfta i och ur spjälsängen!

tillbaka på dagis igen och hon tycker det är superskoj! idag fick jag en liten puss innan jag gick men hon har knappt tid att säga hej då....så skönt att hon trivs. tror hon fick en perfekt start...få timmar och få barn. nu börjar det 7 nya så då blir det nog lite annat! men timmarna blir väl inte fler.....än så länge iaf *suck*.

igår bakade vi kakor till pappans födelsedag...lillfröken placerade ut formar och rörde om i bunken. och faktiskt höll hon fingrarna borta väldigt duktigt från degen! jag också för säkerhets skull!

din kommentar
från: Mindy

Söt bild på dottern.Ha en skön dag..

från: Helena

Åh, vilken stor tjej Ebba har blivit! Hon ser riktigt nöjd ut oxå! :)

2009-01-08 @ 11:44:55
från: angelica

Fin säng! Nu börjar lillan bli stor!

Tydligen hade vi ett sånt husdjur iaf, men han fick sig en tur från balkongen sen ;)

2009-01-08 @ 15:22:44
blogg eller hemsida: http://mittlivsomokand.blogg.se/
från: Tina

Oj var det så många nya som ska börja, dem sa att det var många men att det var så många trodde jag inte. Hoppas det inte blir för mkt barn för dem nudå bara. Ja som skrivet så kommer ju Max på tisdag och det är ju skoj att Ebba är där då oxå då. :-)

2009-01-08 @ 15:52:34
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/
från: Tina

Första veckan blir vi nog med båda två och sista veckan tar Mattias eftersom jag då har börjat min praktik i Gävle.

2009-01-08 @ 21:11:09
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback