reashopping.

hur kan det komma sig att man baaaara hittar kläder till ebba?! tittar ju knappt åt mig själv. lina & jag har vart på stan en sväng och fyndat lite till barnen...

fast jag köpte faktiskt en supersöt klänning till mig själv häromdagen. en jag tittade på vid jul men tyckte 500 kr var lite dyrt....det är en sån man bara typ kan använda på bröllop eller finare tillställningar....men nu kostade den 140 kr så jag kunde ju inte låta bli. såå....nån som kanske kan ta å gifta sig? eller bjuda mig på finkalas??

nu ska vi snart åka å hämta upp mamma & ebba och åka till gysinge och hälsa på!!

din kommentar
från: Anna

Ni kan ju gifta er ;) Fast då kanske du inte har den klänningen... Kram


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback