sömnbrist & kalas.

i natt satt vi uppe sent. alldeles för sent....efter 2 nån gång. somnade 3. lilla fröken brukar ju sova till 9 så jag tänkte att några timmars sömn kan man offra. men som en liten överraskning tyckte hon att vi skulle vakna kl.6! bytte blöja & gav välling..men hon skulle då inte somna om....a som skulle ut och jobba natt fick sova vidare. så 3 timmars sömn knåpade jag ihop i natt.

9 väckte vi födelsedagspappan med lite sång. frukost på sängen & paket. sen kalasförberedelser...kalas med kära släkten. a åkte och jobbade och jag somnade på golvet framför bolibompa. men ebba satte sig och studsade på min mage så jag vaknade rätt fort igen. snart sängdags för mig kanske. trött är jag kan jag lova!

grattis grattis till min älskling!

vet minst 4 till som fyller idag så grattis till er också!

din kommentar
från: Helena

Grattis till Andreas! :) Såg att Meja fyllde idag oxå. Söt hon var :)

Hoppas du får sova lite längre i natt!

2009-01-11 @ 22:34:06
från: Anna

Tar åt mig av ett grattisen, tack tack! Hälsa grattis iefterskott till Andreas. Kram


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback