sötkusiner.

idag har de haft julgransplundring på dagis. undrar hur det såg ut ja...ebba sjöng nån sång och klappade händerna hela vägen hem från dagis...lyckades inte lista ut vilken det var dock! alla hade fått varsin påse med popcorn & russin. å nån godis. så hon hade med sig lite poppisar & russin hem som hon åt på em. söt!

lilla fröken har kommit på att man kan kliva upp så där vid 21-22 på kvällen och titta vad mamma & pappa gör och sen vara vaken. VÄGRAR somna om....å hon gör så förbannat söta saker så man smälter totalt fast man försöker vara hård. nu när pappan jobbar natt så har jag fått gått och lagt mig tillslut..med ett litet troll vid min sida. så vi ligger och läser varsin bok ett tag....varnade på dagis idag att hon kunde va lite sur då hon inte sovit...men så hade det då inte alls vart! hum...

lite tröttare var hon dock på em då kusinerna var på besök. åh va vi tycker det är roligt att träffa dem!!

kolla va mysigt man kan ha.....kan vi ha pyjamasparty här snart!

din kommentar
från: Helena

Åh, så söta de är! Fast du vet väl att det krävs 10st till för att det ska bli ett "riktigt" pyjamasparty! ;)

2009-01-13 @ 22:57:43
från: Tina

Åhh så sött!!!

Ja jag såg att Max fått sin krok breve Ebba. Skoj!!

Idag ska vi dit med Max för första gången 1 timme mellan 9-10.

från: Sandra

Vilka sötisar!

2009-01-14 @ 08:37:41
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: anki.

ja just ja Helena....ja men Alice kommer väl också? så får vi bjuda in ett par till så det blir 13!

2009-01-14 @ 09:30:45
från: Faster Anso

Vi älskar att träffa er alla oxå. Märker på killarna att de haft en rolig dag!! Hoppas att det blir snart igen. Kram kram kram kram kram kram kram!

2009-01-14 @ 09:47:30
från: angelica

Gud så söta :) Myskalas :)

Vidrigt med trotsålder, min mysiga valp som var så lydig har förvandlats till ett monster som står PÅ vardagsrumsbordet så fort man vänt ryggen till. haha. Hans ska vara hos Jimmys pappa, det är han absoluta favorit kompis (oavsett vem han man menar;) JImmys pappa har till och med tagit ledigt en vecka, DET kallar jag överkurs... Men han gör som han vill.



Nej vad konstigt ;) De flesta är inge avis alls säger dom ;) Förutom mina 3 bästa vänner som säger åt mig att packa ner dom, annars ;)

2009-01-14 @ 10:47:16
blogg eller hemsida: http://mittlivsomokand.blogg.se/
från: Gammel faster

Jag kan nog få plats i fotändan!!!!

2009-01-14 @ 19:39:23
från: Helena

Haha! Ja, Alice kan nog oxå vara med på pyjamaspartyt, så bra som Ebba tog hand om henne sist, med klappar, kramar, napp-pussar & x antal "heeej" ;)

2009-01-14 @ 20:56:53
från: Anna/Levindas Värld

Åh men va det där såg mysigt ut då :)

2009-01-15 @ 10:04:19
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback