strula lite till då.

väntat på posten idag..en grej jag blev mkt nöjd med! hoppas fler blir det...*hemlis*.
arbetsgivarintyg. smabbt och smidigt *wihoo*.
men så kom det också ett brev från a-kassan om det felaktiga intyget (från igår). tur att jag tittade lite noggrannare för det var två punkter till som ej var ifyllda! *suck*.

så det vara bara att ringa och få ännu ett nytt intyg utskrivet och då får jag väl vänta ännu längre på att få nån utbetalning. varför ska det alltid strula? och varför alltid så svårt att fylla i papper? de gånger allt har bivit riktigt korrekt är när jag fyllt i dessa intyg själv (när jag jobbade hos far...) jag borde få jobba med detta. hehe!

idag kommer mor. far & birk hit..skoj!! men det är först om några timmar...sysselsätter mig med att sy på dagarna. måste göra kreativa saker så jag inte får psykbryt. så det ska jag väl göra nu innan det är hämtning från dagis...


din kommentar
från: Helena

Åh, vad jag blev nyfiken på den där hemlisen! Kan du skvallra lite..? ;)

Du får söka ett jobb som pappersifyllare helt enkelt! :)

2009-01-15 @ 13:37:22
från: Faster Anso

Anki!!! Du måste helt enkelt börja hänga här med oss lite mera om dagarna. Jag ska ta å börja ringa dig varje dag å fråga om du vill komma....runt 7 snåret kanske blir bra. Nä men allvarligt, du kan komma hit å sy å vara med mig.....känner att jag saknar att prata en massa med dig. När vi träffas blir det sällan så mkt snacktid som man skulle vilja. Ojdå! Två sirener som börjar låte, dags att ta sig dit. Kram

2009-01-15 @ 14:40:32
från: Sanna

Är så glad att jag för tillfället slipper både arbetsförmedlingen och a-kassan! Det är så drygt att behöva handskas med dem :(



Hoppas du slipper dem snart du med!

Kram


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback