yes man!

igår kom s&s hit och tog hand om lillfröken medan andreas & jag åkte på bio. hade fått gratisbiljetter av anso. tack tack! såg yes man. jag var så klart tveksam till att se en jim carrey-film.....inte så överförtjust när han är så där överdriven MEN! jag har ändrat mig nu.....det var en skitrolig film och carrey var toppen!! och tjejen...hon var så söt...bästa komedin jag sett på läääänge.  

vår glädje över filmen varade några minuter tills vi såg p-boten....700 spänn för att gävle kommun inte kan fixa sina skyltar. var vi och minst 4 bilar till som hade fått lappar.....skylten som visade på en lastzon var påkörd så den var lite vinklad...de kanske de ska fundera över varför 5 bilar parkerar där och rätta till problemet i stället för att göra livet surt för oss! dyraste bion hittills blev det iaf....


din kommentar
från: Sophy

Ååå de är sååå irreterande! Vet inte hur många p-böter vi fått i Gävle! Dom är snabba på att lappa bilarna där..men så har dom ju provision också! suck

från: mamma

stackars er........som lite tröst har jag 2 biobiljetter som ni kan få, de gäller i Sandviken, det brukar vara billigare att parkera där, om inte annat kan ni ta en promenad. Naturligtvis ingår barnvakt i biljetterna

2009-01-21 @ 19:25:51
från: Helena

Ååååhhh, så surt! Tur i oturen att filmen var bra iaf. Tänk om det dessutom varit en riktig skitfilm!

2009-01-22 @ 13:53:04

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback