oj då..

någon som fortfarande tittar in här?det var det nämligen längesen jag gjorde...blir visst så på sommarn va...jobbar å sen hem och hinna träffa ebba så mkt som möjligt! inledde veckan med en trevlig kvällsdejt med virre! avslutade med att gå hem före 15 idag. härligt!! har hunnit med sååå mkt fast jag knappt gjort något. till och med vart ut på cykeltur med familjen!! å så är heeela helgen kvar!

helt oplanerad å det är så skönt!! bara umgås utan en massa måsten. göra vad vi vill!!

din kommentar
från: Helena

Jodå, jag kollar. Varje dag :)

2009-07-18 @ 22:05:23
från: Sandra

Jag med så klart.

från: Anna

Hihi, jo jag kikar in här emellanåt men har saknat dina inlägg :)



Kul att vi träffade på varandra på loppisen sist, blev så sugen att umgås :)



Va härligt att du känner att du kan ta vara på dagen och göra det du vill utan måsten även fast du jobbar massor. Härligt att få tid till familjen och bara vara, mysigt!



Även fast det är skönt utan en massa måsten och planering så tänkte jag chansa på att boka in dig för träff ;)



Nån dag som passar?? Är bort i veckan på husbilssemester men är hemma tills nästa helg igen.



Puss & Kram!!!

2009-07-19 @ 20:26:12
blogg eller hemsida: http://levinda.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback