7 juni.

idag har kalasandet börjat! det ska firas många dagar. kanske inte så mkt på tisdag - på själva födelsedagen - men kanske på dagis å så får jag & andreas & mormor sjunga fint för fröken! dock överraskade hon i kväll här med att vilja sjunga ja må hon leva typ 100 ggr. å hon var riktigt bra på texten! ebba har fått en fin gungställning av pappas sida av släkten..gissa om det kommer spenderas många timmar där!


kan inte riktigt fatta att jag för 2 år sen vägde dryga 90 kg....om man tänker efter är det ju helt sjukt att gå och släpa runt på sisådär + 25 kg!!! om man börjar tänka efter liksom på hur mycket det är....men vad gör det att släpa på några månader när man fått världens bästa lilla tjej?!! vi lekte med lera idag och jag kan inte förstå hur mycket fantasi en sån liten brud besitter!! galet!

ni ser väl att det här är två får med mössor som äter kakor??


nu ska jag slänga mig i soffan och ladda batterierna.....titta på lite valvaka kanske. tog en prommis och röstade på fm idag så klart. röstar man inte tycker jag inte man ska gnälla så mkt heller. (nu när jag har röstat kan jag få gnälla lite..hihi)

har ni röstat idag?


din kommentar
från: Röstar Arne 100 meter bört

Klart vi har röstat! Känns alltid så bra när man gjort det, lite som att sopsortera men i större dos :-) Tack för ett fint och roligt kalas. Vi var helt slut när vi kom hem. Ha det så bra imon på jöbbet. Kramar från oss alla!!

2009-06-07 @ 21:08:23
från: Anna /Levindas Värld

Tjoho därborta!!



Jag funderade precis på när det skulle passa att komma och gratta stora tjejen? Och tänka sig vad tiden springer iväg, kommer ju ihåg det som igår när jag fick meddelandet om att Ebba kommit till världen, men när man tänker efter så är det redan 2 år sen!! Shit alltså!



Jaa det är helt fantastsikt vilken otrolig fantasi de har som bubblar på nonstop, jätteroligt att få ta del av :)



Men som sagt var, hör gärna av dig om när det lugnat ner sig lite och "tant Anna" kan få komma och gratta och leka lite :)



Pussar och kramar till er alla!!

från: Anna

Ja jag har röstat. Skulle göra det igår men då var det ju stängt överallt på de ställen man kunde förtidsrösta på tidigare i veckan, dåligt. Kram

2009-06-07 @ 22:19:16
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/
från: Helena

Charmigaste Ebba!! Klart det är två mössprydda kakätar-får! :)

Å självklart har det röstats idag! :)

2009-06-08 @ 00:45:41
från: Sandra

Självklart har jag röstat. Och håller helt med: gör man inget åt saken har man inte rätt att gnälla heller! :)

2009-06-08 @ 08:30:44
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: Anna /Levindas Värld

Hej kompis!!!



Jamen då kommer jag gärna på onsdag för då jobbar jag till 15:30 och skulle ju kunna komma till dig till ca 17 då om det passar?



Ska bli spännande att få höra vart du håller hus om dagarna nu förtiden samt vad du pysslar med där nyfiken



Och väldigt mysigt att få träffa Ebba igen, gullungen ler



Kramis!







2009-06-08 @ 21:40:41
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Faster med familjen

Grattis Ebba idag på din riktiga födelsedag! Kram kram kram kram kram!

2009-06-09 @ 18:38:40

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback