idag har vart en snäll-dag.

* har jobbat (vilket innebär än så länge att svansa efter min tålmodiga handledare).
* har sprungit runt som en galning på stan & hunnit med lite när kusin tog studenten.
* har hjälpt en tant med rollator som blev jätteglad. hon höll på ramla över mig som tack för hjälpen.
* har släppt in en kissnödigt barn på toan på gallerian då mamman inte hade nå pengar.

hunnit med ganska mycket bra grejer idag tycker jag.

nu ska jag lyssna lite på ebba som håller på sorterar cd-skivor och pratar som en galning. 
sen ska jag spikmatta mig och inte göra ett enda vettigt dugg.
i morron blir det lite med än vad jag känner att jag klarar av. men men. så är det.
kanske vila lite nästa helg?! har inte ens hunnit tänkt på att det är midsommar.
först ska jag frysa färdigt känner jag....det är dags för lite sommar nu!

din kommentar
från: Helena

Efter alla goda gärningar så är det fritt fram att lata sig tycker jag :)

2009-06-12 @ 19:41:12

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback