kalaaaas.

igår var de barnkalajs. 9 barn + 12 föräldrar (inklusive oss...Andreas smet till stockholm på fest nästan direkt dock)...det kan jag tala om att han aldrig får göra den dagen det ska vara barnkalas utan föräldrar. eller så kanske det är enklare...vem vet! jag var då totalsnurrig men det var jätteroligt!!! ebba blev trött på em men hon var väldigt glad över alla barn som kom och har pratat om det idag när hon fått sova på saken! tack alla!

idag är jag evigt tacksam för alla pussel hon fått. vi har haft sysselsättning hela dagen då det envisas att ösregna! och som tur var visade de två emil-filmer på tvn när lilla fröken envisades med att vakna kl. 6!! jag hade skitroligt åt den fulla tuppen i emil & griseknoen...måste nästan se igen när den ramlar ner från trästocken den sitter på. hoppas den stackarn inte var full på riktigt när de spelade in.

hade planer på att åka till gysinge på marknad idag...men det struntar vi i. nu är jag jättesugen på att åka på rea i valbo. men om jag gissar rätt så är det fler som är det & jag vet inte om jag orkar trängas. ebba tröttnar väl efter en halvtimme. pussla hela dagen kanske? snart kommer pappan hem...fast han ska väl sova! jag får väl sätta mig och virka bort min damp...har snart gjort färdigt mina pulsvärmare!

din kommentar
från: Helena

Härliga kalas-Ebba!

Tack för igår! Synd att du inte fick sova ut efter gårdagens röj. Får väl bli tidig kväller i kväll :)

2009-06-14 @ 11:21:53

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback