livet på lantmäteriet.

nu är det HELG!!! det var ett tag sen jag såg på helger som jag ser på dem nu när jag jobbar mån-fre. långhelg behövs dessutom efter dessa introveckor. jag har varit totalt slut av allt nytt. jag har vart som en isbit hela dagarna och vart febrig på kvällarna. nu har jag tappat rösten. fint de! men det blir väl så när allt är nytt. å som jag länge önskat mig så är det jobbarkompisar (öhh..eller kollegor kanske det heter). det har jag nu..ett helt gäng och roliga är de!! jag trivs alldeles utmärkt med låga skämt & skitsnack!

kom igång lite med jobbet igår. ringde lite. rättade lite. det är det jag ska göra - rätta fel. mer orkar jag nog inte gå in på det hela (men man kan ju kolla
www.lagenhetsregistret.se om man känner att det skulle vara intressant..hihi).

det bästa med detta är flex!!! jag älskar flex-tider. jag får alltså bestämma lite själv...komma innan 8 och som idag gå strax efter 15. wihoo!! vet hur mkt detta uppskattades när jag jobbade på sandvik och hur mkt jag hatade att var tvungen att stämpla in & ut EXAKT kl. 8 och kl. 17 när jag jobbade på telemarketingföretaget.

nu ska jag vänta hem familjen som vart och handlat midsommarmaten. ska baka en cheesecake & pussa på ebba!

TREVLIG MIDSOMMAR!!!!!!


din kommentar
från: Anna

Javisst är det så att man uppskattar helgerna och sin ledighet såå mkt mer när man slitit för den i veckorna :)



Va roligt att du trivs så bra, är riktigt glad för din skull ska du veta!



Har på känn att vi kommer att vinka åt varandra MÅNGA fler gånger under sommaren...haha!



Ha en underbar midsommar min kära vän!!!



Pussa på Ebba från mig å ler

från: Anette

Trevlig midsommar önskar vi från Åmot dig, Ebbis och Andreas

2009-06-18 @ 21:07:40
från: Helena

Härligt att du trivs! :)

Ha en underbar midsommar & njut av ledigheten!

2009-06-19 @ 01:21:57
från: Sandra

Va kul att du har fått ett jobb du trivs med! Hoppas det är ett jobb du kan få vara kvar på.. :-)



För mig är det lite ovisst nu men det visar sig väl i höst vart man tar vägen. Nu är det sommar i alla fall och det ska jag njuta av!

2009-06-24 @ 20:36:24
blogg eller hemsida: http://sandrasboning.spaces.live.com

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback