a-KASSan.

nu skulle jag behöva ringa a-KASSan...eller nu...eller nu....eller nu..eller så kan jag helt enkelt bara skjuta upp det lite till. ORKA!!! så här kommer det se ut:
* telefonkö.
* telefonkö.
* nån som svarar som inte kan något.
* kopplas vidare.
här finns två vägar..
*antingen blir jag bortkopplad (den vanligaste).
*eller så kommer jag till en handläggare som man måste dra en lång historia för och övertala att de HAR mitt papper. de har nämligen släppt på min betalning minst 4 ggr..men ändå får jag meddelande om att de saknar ett papper. och förhoppningsvis låter de mig vara någon månad till....

men nu ska jag skjuta på det samtalet...jag har lock för öronen och dricker kaffe.

din kommentar
från: Sanna

De är ju så himla trökiga att ha och göra med!!!

Hoppas det löser sig!

Kram

från: Sandra

Fy sjutton.



Men vad sägs om en fika här nån dag när det passar (jag är flexibel, läs: har inte så mkt inplanerat..) så kan vi planera in en loppisdag då (för jag antar att det blir längre fram med tanke på hur lätt det var sist ;))!

2009-03-24 @ 20:17:38
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback