after noon tea hos madame nyberg.

i söndags följde jag med anna på den här trevliga tillställningen...och fastnade på bild gjorde jag tydligen å. ser till och med ut som nån målat en liten hitler-mustach på mig! var bara tvungen att slänga in ett litet tips om den trevliga affären i valbo...man känner sig alltid så välkommen där och det finns massa fint att titta på!!

din kommentar
från: Anna/Levindas Värld

Hej!



Jamen precis, att ha sånna stegar i badrummet är också fint, med handdukar hängandes på och så. Hur ska du kunna vänta ända till sommaren när du blev sugen nu...hihi!! Bara att åka iväg å köpa virke :)



Jamen herregud hur såg man ut på den där bilden hon knäppte...haha - jag gillade INTE min bild men det är väl sånt man för bjussa på emellanåt :)



Hoppas du med får en kanonmysig kväll och helg!



KRAAM!

från: Helena

Haha! Inte nog med att du köper nazist-leksaker till barn - nu har du även skaffat dig en alldeles egen Hitler-mustasch! ;)

Vad är det för butik det där..? Kollade på bilderna, men fick inget grepp om det. Men letade inte vidare nå't på sidan, så det kanske stod nå'nting om vad det var.

2009-03-14 @ 00:28:33

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback