nu snöar det..igen.

usch va kass jag har blivit på att skriva här. har liksom tappat lusten. fast ändå har jag massa idéer om vad jag kan skriva...

misstänker att det finns vissa som läser som jag inte hade en aning om..som inte lämnar nåt avtryck..men som sedan när man pratar med dem vet vissa saker jag bara skrivit här...lr som jag åminstone märker på dem att de vet...nu menar jag inte att man ska lämna nå kommentarer för det är fullkomligt frivilligt. dock är det hur kul som helst att hitta en ny kommentar när man kikar..ville bara meddela det!! 

övrigt då. ebba är hur pigg som helst igen och har jättekul på dagis. är en sån skön känsla att hämta henne när det säger att hon haft en bra dag! vi har med katja & emilio hälsat på lina & klara i veckan. dessutom var moa där. 4 barn på 3 vuxna och man är helt galet slut! igår var l&b här på fm...utan barn kan man prata i lung och ro. pojkarna kunde spela fifa och lina & jag sitta vid datorn och snoka runt. sen kom anso. adam & isak på finbesök! HELA em fick ha dem alldeles för oss själva!!! jag fick till och med ge isak gröt. mys!!!

nä nu ska jag åka å hämta mor..fick för mig att vi skulle åka till gysinge och hälsa på..det blir alldeles för sällan..det ligger alldeles för långt bort! ska självklart hämta upp ebbot också så hon får följa med och leka med birk & ninja. själv ska jag spana efter en utter som hänger där.... 

din kommentar
från: Faster Anso

Å ni är så söta ni! Vi hade så mysigt med er....eller ja det har man ju alltid :-) lycka till med utterspaningen!!

2009-03-05 @ 12:06:19
från: Daniel

En utter! fan va coolt:)

2009-03-05 @ 14:09:35
från: Maria Högberg

Hallå där! Jag kikar in ibland! Hoppas allt är bra med dig! Du! Du e inte sugen på handboll då? =) Kram

2009-03-05 @ 17:43:25
från: Helena

Blev det nå'n utter..?

Håller med om att det är ql med kommentarer! För mig är det nog bara du & Hofors-Linda som kommenterar. Å knappt nå'n som läser heller för den delen. Men ibland är det över 20 iaf. Men har ju bara lunarbloggen. Det positiva där är ju iaf att man ser vilka som läst.

2009-03-05 @ 19:05:13
från: anki.

Njä du Maria, det blir nog ingen handbollscomeback för mig...jag skulle nog mest känna mig vilsen =)

2009-03-06 @ 12:40:19

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback