på väg...

...på kalas!

ally fyller 1 år på måndag & vi var bjudna på kalajs idag! tyvärr ingen bild på födelsedagsbarnet för jag kom mig inte för att ta fram kameran..tyckte jag hade fullt sjå med att hålla koll så att inte ebba åt upp halva tom & jerry-kexfatet eller pillrade på alice som satt så snällt i babysittern på golvet eller råkade få tag på nån av jockes lp-skivor osv osv....har levt på sötsaker idag känns det som så nu har jag nån sorts sockerkoma och ska nog landa med rumpan i soffan snart!

ebba fick vara ett litet vårtecken idag också med blommig tunika hon fick av mormor igår! hon tackar alla som grattat henne på namnsdagen..det är så många som vart så söta!!!

din kommentar
från: Danne

Det var han på semestersvenskar kanske,den gamle gubben på båten :)

2009-03-06 @ 20:26:35
från: Helena

Jag tror inte att Alice har så mkt emot att bli pillrad av Ebba. Hon pillrar ju bara snällt :)

Tack för promenixsällskapet idag :)

2009-03-06 @ 23:22:27

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback