parkbadat.

idag kom vi oss äntligen för att åka till badhuset! ebba hade superroligt!! hon har släppt lite på fegheten! åh va skoj..man borde göra det så mycket oftare....men! 210 kr! det är sjukligt mycket pengar..för ett litet barn orkar inte så länge..ebba går in gratis så de tyckte vi skulle betala 120 kr/ vuxen. men då sa andreas ifrån att vi åtminstone borde få gå som familj!

jag hade i min vilda fantasi trott att det kostade typ 75 kr. och i värsta fall max 90 kr!! jo då..visst! om man ändå fick nåt för pengarna...jag som inte är ett dugg kinkig i vanliga fall tycker att det är lite äckligt där. visst kanske det är städat å så. men det ser inge fräsht ut med avskavd färg och gula fogar i kaklet. fick dock en stund i barnbassängen och där är det helt ok!

trött blir man iaf. övriga fam sover än så jag tror jag måste väcka dem...

din kommentar
från: Helena

Ja, det är ju i barnbassängen vi håller hus :)

2009-03-30 @ 16:44:41
från: Sandra

Ja det är verkligen nedgånget på badhuset. Med de hutlösa priserna (särskilt träning) borde de kunna renovera snart!



Torsdag it is then! Time? Jag kan när som efter 17.

från: AnnaMJ

Ja visst är det hutlösa priser, å så får ju inte jag säga som jobbar där.. Om vi ändå fick en del av kakan dvs pengarna men icke, vi ska dra ner på allt och höja priserna. Snart har vi väl inte ens ett bad att gå till. :-( Folk har ju inte råd och ingen tycker att det är värt det när det är så nedgånget.. Va bra att ni hade kul iallafall, vi ska dit idag vi, men jag badar icke men resten av familia. :-) Kramkram

2009-03-31 @ 09:15:53
från: Sandra

Jag svarade visst i min blogg :) efter 17 blir bra det! see you then!

2009-03-31 @ 20:51:24
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: Danne

Har för mej att jag läste i morse att de ska rustat där för 50 miljoner eller nått,för äckligt är det.

2009-04-01 @ 15:53:41
från: Sandra

Ser ut som tidningarna nappade på ditt inlägg ;)

2009-04-01 @ 16:37:01

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback