sotarbesök.

vilken skön känsla det är att höra ebba skratta igen! det var nog 1,5 vecka sen hon var sitt riktiga jag...idag har hon tokat och skrattat *puh*. och det är skönt att hämta på dagis när man slipper höra att det vart gnälligt...

å va kul det är å götta sig i lyxfällan och känna sig såå mkt bättre än de som har såna problem!!

i morgon är det dagisledigt och man borde få sova så länge man vill. men NEJ för har man hus så kommer sotarn och i morgon ska han komma mellan 7-9. dumt å ge en bestämd tid!! betyder åtminstone i mitt fall att jag måste vara påklädd före 7. och att jag kommer sova lite halvdåligt...

å nu är det nån annan som är uppe å härjar..hon har drömt & gråtit hela kvällen nu så det är bäst att jag stänger av här...

din kommentar
från: Anna

Skönt att Ebba är frisk igen =) Kram

från: Anna

Va skönt att Ebba är pigg och glad igen :)



Jadu sotarn är ju en trevlig karl som oftast tycker om att dyka upp på hemska tider...hihi!



Men idag är det ju soligt och fint väder redan nu på morgonen och det brukar ju göra det hela lite lättare att kliva upp tidigt :)



Till och med jag är uppe!



Kramis!!

2009-03-27 @ 08:23:24
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Sandra

Äh det är väl bara att sova tills det ringer på dörrn och kliva upp i nattlinne! Hade jag gjort :)

2009-03-27 @ 18:22:20
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback