nattsvart.

lördag & speciellt söndag har inneburit friskhetstecken från lilla fröken...ett jäkla humör. ett sånt man får om man inte leker på en vecka...detta tillsammans med all trötthet efter febern resulterar i gråt & skrik & surerier. men det kan man väl förstå efter att i 5 dagar haft 39-40 graders feber i princip konstant + en hosta värre än någonsin. till allt detta har hon endast umgåtts med mamman & pappan..kan ju få vem som helst att bli lite muppig.hihi!

själv är jag inte på topp alls idag...dagen började dåligt...blev lite bättre...och blev sämre. f*n jag är 28 år. skärpning! (dagens mantra: jag bestämmer. jag bestämmer. jag bestämmer).
andreas och mamma har fått tagit mitt gnäll och gnyl...stackars dem. tur för mig att de inte dömer mig!! har myst med ebba också..det är lugnande!

i natt ska jag sova ensam. frågan är om jag kan titta på beck själv. ibland kan det vara smågrejer som gör mig så mörkrädd...i morgon ska jag träffa lina..längtar efter henne.

nu blev det en sån här nattsvart variant igen...dumheter!


din kommentar
från: Anette

Skönt att höra att Ebba mår bättre. Jag blir ju femfemma i mitten på april, om det passar skulle jag bli glad om ni kan komma hit upp lördag 18 april.

Kramar till er alla

2009-03-22 @ 20:16:03
från: Anna

Jag kan förstå hur du känner dig. Jag känner mig ganska deppig när det kommer till dannes o mitt boende. Det tar fan knäcken på mig. Kramar

från: Helena

Jag kan lova att ingen dömer dig. Ingen normal människa iaf. Se'n är väl inte alla normala iofs ;) Men det är ju deras problem isf!

Hur som helst är det skönt att lillan börjar friskna till! :)

2009-03-23 @ 00:31:52
från: Sandra

Det måste vara nåt med vädret (läs noga nu för det är inte ofta jag klagar på vintern ;)), jag är också på sjukt trökigt humör, behöver semester! Tur att det snart är påsk, inte för att jag har nåt kul inplanerat men.... Dejt nån dag snart? Kanske kan styra upp en loppisdag med Anna?

2009-03-24 @ 08:24:50
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback