esc - tonight!

det kommer nog för alltid att bo en schlagernörd inom mig. större än vad jag vill erkänna för mig själv. tur att jag lyssnar på annat resten av året annars skulle jag inte inte kunna acceptera mig själv!

ikväll hejar jag självklart på malena! men för övrigt är min favorit moldavien. ebba gillar också den och vi har dansat som tokar här på morgonen....man kan inte låta bli! det ska ju inte va någon tråkig ballad som vinner...det ska vara nåt mer orginellt! turiket. bosnien-herzegovina. finland...och norge då kommer högt på min lista!

vad tycker du?

din kommentar
från: Helena

Jag har ingen koll på låtarna. Men vi kollade i tisdags. Fast bara med ett halvt öra...

2009-05-16 @ 11:36:29

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback