jordgubbar & springsteen.

igår köpte vi billiga jordgubbar på coop som smakade förvånansvärt gott. satt ute i solen & åt det som mellis = SOMMAR!!!

för övrigt känns det som det händer lite småsaker hela tiden. var i örta i måndags. småtjejerna fick alla att dansa i köket till springsteen...så där stod vi i en cirkel. 4 vuxna & två småbrudar å tokdansade! hade nån tittat in hade de nog bara sett oss vuxna och funderat va vi höll på med. men kul va det!

å appropå springsteen så precis samma dag som vi ska se honom ska de ha sommarfest på dagis. barnen ska sjunga för föräldrarna & ha karnevaltåg & fika i gräset...känns i hjärtat att missa det!! inte långt kvar...inte långt kvar till lilla tjejen fyller 2 år! galet! har en känsla av att det kommer bli en kaosvecka men viktigast av allt är att hon får en toppenfödelesdag & de ska vi se till! lika fint väder som förra året tack!

folk är rätt tokiga - sålde en kjol på tradera som jag köpt för två år sen för 198:- och fick 120:- nu!! bra second hand-värde för nåt från HM!! intressant va!

har sökt ett jobb (nä jag orkar inte skriva vad det är)..de har haft en kort telefonintervju med 20 st. nu har de plockat ut 10 st...och IDAG ska jag göra den andra telefonintervjun som är en längre variant. sen ska de plocka ut 2-3 st för en personlig intervju...gaahh vilken process! men nu har jag BARA 9 att slåss med iaf! men va svarar man på frågan "varför vill du ha det här jobbet?" - jag tycker det är en löjlig fråga!

din kommentar
från: Helena

Åh, så gott med jordgubbar! :)

Surt det där med att sommarfesten & Spingsteen var samma dag... Men det kommer fler gånger! Vem vet, nästa år kanske Alice kommer vara med på den. Vet ju inte än hur det blir till hösten...

Härligt med lite klirr i kassan! Kanske borde auktionera ut lite jag med...

Lycka till med intervjun! :)

2009-05-07 @ 17:06:20
från: Sandra

... och jag undrar fortfarande om jag kommer "få" gå ;-)

från: Sanna

Tycker också att den frågan är löjlig ;)

2009-05-07 @ 19:13:18
blogg eller hemsida: http://partankar.blogspot.com
från: anki.

Sandra: lyckas bara kommentera på din blogg ibland ju...hur som så vill jag gärna se magen live också så du kan väl knipa ;)

2009-05-07 @ 19:47:41

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback