radioskugga.

jag tror att året var 1995 och jag följde serien RADIOSKUGGA fanatiskt. var småkär i FIGGE NORLING.

för några år sedan kom jag och tänka på serien och letade efter den. kollade med svt om de tänkte visa repris - men nej. de hade inga planer på det. sen dess har jag bara hoppats på en repris...å så lyssnar jag idag för en gångs skull på mix megapol och vad har de där - jo en intervju med figge angående att de släpper serien på dvd 20/5!

det blev en liten lyckodans i köket!!!! förmodligen kommer jag tycka han är jätteful & att serien är skitkass. men mina fjortiskänslor får komma tillbaka ♥

andreas & ebba: morsdagspresent?

din kommentar
från: Helena

Hihi... Vad fiffigt med en liten diskret önskan sådär. Kanske skulle skaffa mig en blogg jag med ;)

Såg oxå den serien. Tyckte eg inte att den var sådär SUPERBRA, men kunde för allt i livet inte missa utan att spela in ;)

2009-05-13 @ 12:16:46

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback