alldeles för mig själv.

i morse tog ebba sitt pick och pack och stack till badhuset med hennes kära mio! hon var så upptrissad så jag vet inte vad...dansade runt när farfar och bittan hämtade henne. hon ska sova där i natt....det är tomt utan henne.

men också så skönt att slippa rutinerna...vi har skrotat runt här hemma hela dagen. gjort lite nyttigt & bara vad man vill...äta när man vill...sitta vid datorn när man vill. skönt. just nu pysslas det för min del....i huvudet planeras hallrust för fullt. kommer bli så bra. kommer också bli mycket jobb och rörigt men jag hoppas vi kommer igång snart!!

ikväll ska vi på inglourious basterds. ska bli intressant...har ju inte vart så förtjust i hans senaste men nu tror jag på den här och det ska bli mysigt!! inge parkeringsböter den här gången tack!

din kommentar
från: Helena

Vad är det för hallplaner du har..?

2009-10-05 @ 13:01:16
från: anki.

vi tänkte ta å rusta den här framöver...men itte riktigt bestämt än hur =)

2009-10-05 @ 21:30:16

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback