älskade djur.

helgen har tillbringats i gysinge för min & ebbas del. slöat och lekt med mormor och morfar!! och bara haft det bra....


ätit mammas mat & en massa gotta. behövde inte sova ensam heller för ninja låg i närheten av mig hela natten och väckte mig med att slicka mig på armar och ben tills jag blev skinnflådd...kattungor är ganska sträva för info! mysigt med birk också så klart..

idag går dock mina tankar till världens finaste ♥yeff♥ i hundhimlen. hans födelsedag idag. han har fortfarande en stor bit av mitt hjärta och det finns så många fina minnen..


din kommentar
från: mamma

Tack för en underbar helg med mina älsklingar. Jag kallar Birk för Yeff många gånger, han finns också i mitt hjärta, han var en underbarvän.

2009-10-20 @ 08:01:16
från: andreas

måste bara säga att jag tycker ni är fina människor!

2009-10-20 @ 20:31:00
från: Sandra

Ååh yeffen!



Ni lär ju komma hit och leka med "mina" kattungar å!

från: anki.

Ja men Sandra så klart vi vill komma och leka med dem!!

2009-10-23 @ 12:08:39

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback