brrr....

vantar. skrapa rutor. minusgrader. orange pinnar uppsatta. uhh...jag fasar för det som komma skall. inte ritkigt min grej det här. och på jobbet måste man planera in julledighet innan onsdag. suck. det är ju evigheter kvar! och dessutom vet jag ju inte om det är mina sista dagar på det här stället eller inte heller...

mysigt är dock att vi har en brasa tänd varje kväll! det är så himla mysigt när vardagsbestyren är över och kvällen börjar....

igår blev det en promenad runt vallhov direkt när jag kom hem. bra jobbat! snart är det helg igen...ännu en ganska välbehövligt oplanerad sån. har iaf massor med saker som jag kan göra. betade iaf av ganska mycket på måste-göra-listan förra helgen.

nä..snart dags för möte.


din kommentar
från: Anna

Hej!



Jag har också ansökt om semester över jul, bra å vara i tid resonerar jag så man förhoppningsvis får vara ledig :)



Vad jag sen gör efter julen står ju som ett frågetecken det med men hoppas det löser sig snart så man vet nåt iaf..



Ååh mysigt med brasa, det vill jag med ha! Jag & Hjalle var å kika på möbler i veckan och då spanade jag in en sån där "fusk-öppen spis" för oss som bor i ex lägenhet...hihi!! Man kanske skulle ta och införskaffa en sån även om känslan inte blir densamma som en riktig öppen spis så är det ju bättre än inget :)



Puss å kram!!!

från: Sandra

Oj kära nån börjar man planera in julledigheten redan!! Jag ska vara ledig lääänge, eller ja, allt är ju relativt :)

2009-10-10 @ 11:16:36
blogg eller hemsida: http://ouppdaterade.sanderstedt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback