buu...

äntligen lite ledig. 3 dagar. värsta lyxet!!! kan inte riktigt fatta att det redan är helg....den här vintertidsomställningen var mer påfrestande än jag trott. har vart trött och seg i skallen hela veckan på jobbet. tur att man jobbar med roligt folk så man håller sig vaken! jobbar även med folk som kan krånga till saker så ofantligt och irritera en helg arbetsplats med småsaker...men såna finns det väl överallt.

ikväll har vi vart med familjen jz på halloweenkväll på stan & lyssnat på kråkan. sen åt vi på mcdonals allihopa. å så avslutade lina & jag det hela med att åka och handla för oss själva inför vårt lilla halloweenparty på lördag. ebba har iaf fått en jättesöt spindelklänning!

nu skulle jag tittat på lyxfällan - men ne! för det var inställt idag. jag är muttrig. ska kolla på johan falk i stället. mkt bra för att vara svenska faktiskt! även om han pratar lite konstigt johan/jakob.

okej.


din kommentar
från: Anna

Åh va mysigt med halloweenfestligheter :) Jag var hundvakt åt Nippe hela kvällen idag och det va inte helt fel det heller, supermysigt hade vi det :)



Härligt å få va ledig i 3 dagar, det är jag med, ska njuta massor!



Ja såna där muppar som är sura och irriterande finns det överallt, de förpestar en hel arbetsplats bara med sitt sätt att va, skitdrygt!!



Tidsomställningen håller jag definitivt med om har varit skitdryg... Efter jobbet en dag kom vi hem vid 18.00 och då somnade jag sittandes i soffan, hur fasen lyckas man med det?! Sov typ till 21:30 i soffan och sen blev det raka spåret till sängen, snacka om slut på batterier...haha!



Ha det nu så himla mysigt i helgen så hoppas jag på en träff snart igen :)



Kramar i massor!!!

från: Helena

Tycker ju att man borde vara piggare när man får sova 1h längre på morgonen, men icke! Superseg har jag varit!

2009-10-30 @ 22:10:09
från: Sandra

Skojs med halloweenfest! Själv tog jag vaccinet igår, inte helt kry idag så det blir nog inge stockholm :(

2009-10-31 @ 10:18:39
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: anki.

Sandra: Åh nej va tråkigt! Det finns alltså lite risk för biverkningar...har inte hört nån än som fått det. Har ni fått gå genom jobbet?



Blir du piggare & känner du för lite sällis får du alltid dyka upp i Örta och spöka lite med oss!!

2009-10-31 @ 10:25:37

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback