fredagssinne.

nedräkning till helg! känner mig så omotiverad till att jobba idag. just nu ligger alla system nere också så det går inte ens att jobba. vilket gör allt ännu segare!

ska mysa med mitt troll på eftermiddan. i helgen har hon semester från mamma och pappa. jag har fortfarande en miljon grejer att göra. lutar mest åt att spendera dagen i pysselrummet/förrådet och gå igenom saker. lägga undan sommargrejer och ta fram dessa eländiga vinterprylar. förmodligen ut och äta tillsammans på kvällen och ev bio. beror nog på vad jag har att pyssla med hemma..kanske nån garderob som måste rensas hihi! jag håller på städar i fler garderober...fast då mer psykiska...har fått en ordentlig tankeställare kring den där jag förvarar mina vänner.

vi fick gruppbilden från dagis igår. så himla söta barn!!!! (och fröknar också förstås.....) finaste ebba fick sitta bredvid sin för tillfället absoluta favorit. frågar varje dag vem hon lekt med på dagis och svaret är alltid detsamma (+ nån mer kanske).

det här får bli fredagssången som speglar dagens sinnesstämning:
http://www.youtube.com/watch?v=fxKH_9nEQAI 


din kommentar
från: andreas

inte undra på att jag inte hittade mina favoritkallingar med hål för utsläpp! =)

2009-10-02 @ 22:07:00
från: Helena

Vad mysigt med lite dejtande i höstmörkret... ;)

Oj, har ni redan fått dagiskorten! Vi har inte tagit våra än.

2009-10-02 @ 23:22:50
från: anki.

Nä de var snabba med dem, men vårt dagis & granndagiset har bestämt sig för att enbart ta gruppbilder i år. Jag blev mkt besviken över det. Men söta fröknarna på Ebbas avd. har fixat privat med skolfotografen så man får ta enskilda bilder lite senare!!!

2009-10-04 @ 08:44:35
från: Helena

Åh, så snällt! Annars var det gratis fotografering för Stjärnstudio i Valbo igår. Fast lite sent för det nu kanske...

2009-10-05 @ 13:02:41
från: anki.

Haha ja lite sent...och ännu senare var att jag NU fick ett mail om den fotograferingen, bra va!!

2009-10-07 @ 18:41:32

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback