lördagsmys i soffhörnet.

ensamkväll med dator. fotboll och lite kaktus/citron-sorbet. ebba sover och karln har jag skickat iväg för att titta på fotboll med jämlikar. skönt tycker jag!

blev inte mycket av den här dagen. dock städat & tagit en promenad. skönt med helg. har hunnit vart mycket med ebba vilken känns så värdefullt. hon har helt plötsligt börjat säga jag om sig själv. från att säga "ebba ska titta på tv" så säger hon "jag ska titta på tv"....det märks på många olika sätt att hon börjar bli en stor tjej. mest impad är jag dock av hur hon pratar och smart man egentligen är när man bara är två år.

missar mycket när jag jobbar märker jag...men jag måste än en gång påpeka hur otroligt lycklig jag är över mitt jobb och de jag jobbar med. jag har aldrig någon sin trivts så bra och jag har inte en enda gång..inte ens en söndagkväll/måndagmorgon haft ångest för att åka och jobba. jag vill inte att det ska ta slut!!! i veckan börjar jag & sandra på scrapkurs också..ska bli riktigt roligt!!! konstigt att inte träffa ebba på en hel dag men väldigt roligt att göra nåt!!

öhh svammel svammel....


din kommentar
från: Anette

Blev så glad när jag smög in och läste vad du skrivit. Så mycket positivt fast det börjar bli en mörk och trist period. Många kramar från Åmot

2009-10-11 @ 08:56:13
från: Helena

Åhhh... Stora tjejen! :)

Vi kan väl ses nå'n dag om du har en stund över..?

2009-10-11 @ 23:26:17
från: Sanna

VA roligt att du trivs så bra! Jag vet precis hur det känns, så njut allt vad du kan =)

2009-10-12 @ 07:26:23
från: karln

tycker du är värd all den tid du vill ha för att göra anki-grejer!

2009-10-12 @ 14:06:14
från: anki.

Mjo nog märks det Anette att det börjar bli mörkt, känsn så klart inte jättemotiverande att kliva upp.

Helena ja det vore på tiden nu! Förstår inte vart vardagarna tar vägen?! Har du mkt TW på kvällarna?

2009-10-12 @ 15:20:59
från: Helena

Det är lite olika olika veckor. Å lite jobbkvällsmöten & så.Se'n jobbar jag alltid länge på måndagar. Så veckorna kan vara rätt fullbokade. Men helgerna har jag oftast fria. Å på söndagar repar oftast Jonas. Så efter babysimmet har jag inte så mkt för mig.

2009-10-12 @ 23:12:00

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback