tjejorna.

var ett tag sen jag bjöd på bilder här...hade tjejkväll med söta tjejerna för ett tag sen. en massa skitsnack. gött.
 
blir ju inte så ofta då alla möjliga "måste-grejer" ska prioriteras + att man ska jobba. man säger att man ska göra så mycket men saker ska planeras in och jag är lite dålig på sånt. jag är ju sån som trivs bra hemma också...
var ut och åt och firade katja med brudarna i torsdags. bra initiativ av virre att komma på dessa födelsedagsfiranden. de som har möjlighet går ut och äter och bjuder den som fyller på mat! barnfritt. fikafritt & tjejprat. mkt trevligt! kan ju faktiskt göras oftare för att förgylla vardagen lite!

konstaterar att jag precis klippt mig när bilderna togs....tycker inte det var längesen men nu är frisyren tillbaka till det gamla tråkiga. skulle nog gjort nåt mer drastiskt...färgen håller på att försvinna å. frågan är...ska jag behöva gå till frissan igen för att fräscha upp den? slingorna förstör ju lite..annars brukar jag ju kunna fixa själv...men att trixa med slingor...mjä... 


din kommentar
från: Helena

Ja! Mer mat & tjej-dejter! :)

2009-10-15 @ 22:59:27
från: Sandra

Jag vill också ha tjejkväll. Jag ska få tjejhelg i november. Längtar.


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback