25?

Igår var mamma här med Ebba och jag var på spa-party hos Helena. Smetade på sjuttioelva grejer i ansiktet...jag är nog kassast i världen på att ta hand om min hy, göra ansiktsmask å skrubba å sånt. Kan ju säga att det idag känns som jag är ett antal år yngre i ansiktet. Trevligt!!

Nu ska jag ut och fixa vidare med lekstuga & tomatplantor, roligt när A är hemma på fm och solen är framme. Sen är det en väldigt oplanerad vecka...vardagarna alltså...insåg precis att folk ska fira Valborg på fredag. Undrar vad Ebba och jag ska göra, Andreas jobbar till 22. Suck! Undrar om det finns nån brasa i närheten?!?

din kommentar
från: Anna

Hallåjs!



Ja den filmen var verkligen äcklig och jag brukar palla rätt mkt men den här fixade jag inte riktigt :)



Ja fatta att det är sista april på fredag, det hängde jag inte riktigt med på. Och sen är det maj på lördag lixom?! Gud va knasigt, man hänger inte riktigt med i tiden :)



kam-kram

från: Anna

Förresten, låter skönt med spa-kväll! Sånt där är jag också så himla dålig på. Tvättar och smörjer ansiktet varje kväll är väl ungefär så pass "spa-ig" jag blir :)



2010-04-28 @ 10:15:39
blogg eller hemsida: http://levinda.se
från: Helena

Jag tror faktiskt att jag blev lite yngre oxå :)Roligt att du kom! Jag har ju ansiktsmaskat 2ggr på 1v nu - i vanliga fall 1-2ggr på 2år! Testade den vi snyltade åt oss på Apoteket ;) Halva är kvar, så det måste ju bli snart igen mao.

2010-04-29 @ 00:53:35

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback