Bla bla.

Nu borde jag ligga i sängen och läsa, för att med stora förhoppningar slippa huvudvärk i morrn. Lite sugen att åka till Valbo en sväng när lilla fröken är på dagis...om jag kommer mig för för mig själv..

Men nu är det ju så att Christine hägrar...kunde det inte bara vara direkt efter Desperate?! Innan jag gjort mig i ordning och stängt av dator och sånt så har det ju börjat...

Funderar på att åka iväg en dag eller två, nästa vecka eller veckan därpå...är det nån som har nåt förslag vad man kan göra? Hela familjen alltså....Första tanken var Coop-hotell i Sthlm, men det finns inget att boka...äh kom med idéer är ni snälla, jag vet att nån har någon!!


din kommentar
från: Lina

Jag röstar för något i Falun, för där borde det finnas något roligt att titta på och upptäcka och så är det inte långt till en tur till Lager 157 i Sågmyra:)

2010-04-06 @ 22:57:18
från: Lina igen

...och jag skulle ju tack från hela familjen för påskkortet Ebba hade gjort, väldigt fint var det!

2010-04-06 @ 22:58:32
från: Angelica

Hit tänkte vi åka innan Thyra föddes men det blev alldrig av.. Men det verkar vara jättebra! och inte så värst långt! SKa nog åka i höst när thyra blivit lite större!



http://www.scandichotels.se/Erbjudanden/Alla-vara-erbjudanden/Familj/Lek--Buslandet-i-Orebro/



http://www.lekobus.se/orebro/

2010-04-07 @ 10:47:23
blogg eller hemsida: http://minamobilbilder.blogg.se/
från: anki.

Åhh tack för förslag!!

Örebro var jag faktiskt inne på...där kunde man bo med coop-rabatt å....Det där såg ju riktigt skoj ut!

2010-04-07 @ 11:09:01

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback