Lyxdag!

Varför snöade det idag för? Onödigt...nu får det faktiskt bli varmt i luften. Var ute absolut hela dagen igår och då var det rätt skönt. Skrapade färg på lekstugan och oljade in sandlådan.

Idag har vi haft besök av Virre och hennes massagebänk. En timmes helkroppsmassage helt gratis och dessutom hemma i vardagsrummet med en av de bästa vännerna. Kan man ha en bättre eftermiddag???

Hoppas denna huvudvärksfria dag var vändningen efter en tredagars huvudvärk.

I sommar har de ändrat tiderna på dagis, 8-11 fem dagar i veckan. Jag tycker det är värdelösa tider, men hon måste också få leka! Andreas har möjlighet att ha henne hemma hela tiden (och mig vet man ju aldrig med..än så länge har jag inget jobb)..frågan är hur man ska göra...annars gäller det ju att ha lekdejter med andra kompisar! Så, är det för länge att vara hemma 8 veckor?

din kommentar
från: Angelica

vi ställer gärna upp på lekdejter :)

från: Helena

Vi leker oxå gärna :)

Jag upplever ofta att vissa barn inte tycker att det är lika ql på fsk på sommaren då kompisarna är hemma, det är annan personal & man slår ihop flera förskolor & ev är på en annan fsk. Så jag tror att det är lugnt för hennes del att vara hemma en sommar. Det kommer ju Alice vara oxå framöver, men jag tror absolut inte att det är nå'n fara. Man kan ju gå dit & hälsa på annars.

2010-04-21 @ 22:58:04
från: anki.

Strålande =)

Jo men precis, det värsta när hon nu fått riktiga dagiskompisar, att de inte får ses på hela sommarn. Men en av dem ska inte va där ens så!! De blir bra hemma!!

2010-04-22 @ 13:15:28

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback