Påskledigt.

Nu har jag tagit påskledigt från arbetslösheten! Och med det hoppas jag att jag kommer kunna sova. Den senaste tiden har jag varit vaken ungefär mellan 3-5 de flesta nätterna. Nu resulterar det i huvudvärk och spänning i axlarna. Önskar att spikmatta mig, men jag håller mig till vetevärmarn.

Önskar att herr sambo hade påskledigt å. I kväll är det fotboll. Jag dricker påskmust och glufsar i mig påskkärringarnas godis. Inte en enda kom det hit! Tittar på The Forgotten...får se om det kan va nåt. Ser så klart mest fram emot Lyxfällan!

Ebba har haft en fullspäckad dag och somnade på två röda...först dagis där en påskkärring kom på besök. Sen har Angelica, Ella & Thyra vart på besök. Ebba tjöt av lycka när jag berättade att Ella skulle komma, sen lekte de ett par timmar! Efter det kom Bittan & farfar med påskägg & en sparbössa i påskpresent!!

Nu provar vi att sova utan blöja för första gången....får se hur resultatet blir...

din kommentar
från: Angelica

the forgotten var inget vidare!! Vad bra dom leker tillsammans, tycker det är jätteroligt!!!!

från: Helena

Man vet aldrig... Dagens ungar kanlika gärna komma på långfreda'n eller påskafton. Så ät inte upp allt godis.

2010-04-01 @ 23:15:08

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback