Råttjakt och gympauppvisning.

Sol idag igen - lycka!
Kattskrället väckte mig 6.15, sen kunde jag inte somna om. Har duschat & vart alldeles för mig själv för familjen sover än. Härligt! Ebba är förmodligen alldeles slut efter gårdagens bravader. Gick ut på fm och skrapade färg på lekstugan. Gizmo kom med en råtta, dubbelt så stor som hans huvud. Levde gjorde den å. Så vi hade katt- och råttjakt en bra stund. Eftersom Gizmo inte fick ta råttan (som gömde sig under gräsklipparn) så blev han sur och gick och dödade en liten mus och släpade hem. Suck!

På em var det gympauppvisning på Jernvallen. Vi var den svarta OS-ringen och gjorde en dans! Trodde Ebba inte skulle göra en enda rörelse men jo då....Finns tom bevis att vi var med hos
Angelica. Tack mormor, farfar och Bittan som kom och tittade, var en stolt tjej efteråt. Åkte hem och väntade på att pappan skulle sluta, sen åkte vi och mötte upp honom för mat på Amorinen. Härlig söndag!!

Den här veckan är det em-vecka...blä. Tänkte besöka Örta-loppisen nån dag, undrar om det är massa folk där idag?! I morrn ska jag på Spa-party, kan ju bli spännande!

din kommentar
från: Angelica

åh spa-party, vad är det för lyx??

från: Angelica

haha, ja lite dum tid.. fredrik har nog inte hunnit hem då.. dessutom fyller Thyra imorgon... :)

2010-04-26 @ 13:23:20
blogg eller hemsida: http://minamobilbilder.blogg.se/
från: Sandra A

Åh jag vill också gå på Örta-loppis!!

2010-04-27 @ 21:07:54
från: anki.

Sandra, den här gången ville du nog inte för det var klädbytardagar, typ bara barnkläder. Men nån helg kanske, tänkte jag skulle pallra mig dit nån gång igen jag å!!

2010-04-29 @ 20:28:54

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback