Sabla värk.

Vaknade 4 i natt av huvudvärk. Jag tror jag blir tokig! Ingen Alvedon heller så det var bara att somna sittandes, gjorde minst ont då....somnade framåt 6-tiden när A kom hem..så då var det bara att vakna igen. Överlycklig att det finns Alvedon på Coop drog jag dit efter dagis och handlade, har tagit igen lite vila på soffan nu. Kanske har den försvunnit för ett par timmar...värken alltså.

Ebba ska få främmande på em som hon inte vet om, kommer bli överlycklig när jag hämtar henne sen....var lika lite barn på dagis idag också...tror hon ska få vara hemma i morrn...vi hittar på nåt annat!


din kommentar
från: Angelica

Inte behöver hon be om ursäkt heller, hade lika gärna kunnat vara ella som hade en jobbig dag.. HAha, ja men vilken tur att hon inte retats då.. Ella kan vara rätt dryg när hon är på det humöret!!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback