Slutet av helgen.

Packade in oss och Ebbas cykel i bilen och drog i väg till Örta, småbrudarna skulle cykla. Klara hade tjuvövat så hon kunde rätt bra. Ebba blev helt galet frustrerad när hon bara bromsade hela tiden och inte kom framåt. Att Andreas & jag hjälpte till gjorde bara saken värre men när Björn tog över gick det på två röda och hon cyklade på!!!



Var där till eftermiddan sen cyklade Ebba hela vägen till S&S, hälsade på där ett tag och satt i solen och njöt. Sen åkte vi hemåt eftersom herrn skulle spela match. Idag var det lika soligt och ibland är det riktigt härligt att vara arbetslös när hela familjen är ledig och kan vara ute tillsammans. Gick ut före 10 och kom inte in förrän efter 15. Grillade korv och åt ute. Sen kom Emmy & Mira och hälsade på en stund. Emmy & jag satt i solen och drack kaffe...



Både Ebba & jag har blivit knallröda i ansiktet idag....oups..snön måste ha reflekterat bra...


din kommentar
från: Angelica

Använder inte heller skärp,, eller jo det händer väl kanske en gång i halvåret eller så.. Men nåt är det som tar hål i tröjan :( Kanske är knappen? Kan vi komma och leka nån dag? Kan slänga in Ellas cykel i bilen så att vi kan vara ute! Finns det nån bra lekpark vid er?

från: Sandra A

Va fan är snön inte borta?! Ja läs noga för det är inte ofta jag klagar på den fronten ;) men det har ju varit sånt skrävel på facebook om sol hemma så jag trodde det var rena försommarvädret lagom till jag kommer hem! :)

2010-04-13 @ 14:11:46
från: anki.

Sandra det ÄR försommarvärme faktiskt =P Snön har försvunnit bra på typ två dagar...men än är det lite kvar om du liksom vill ta ett sista farväl när du kommer hem...är det framåt måndag lr så du kommer?

2010-04-13 @ 18:21:06

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback