Sound of silence.

Helgen passerade fort förbi....ja just ja, helgdag i morgon också. Märker inte av sånt... Rörigt är det. Känns som att våren måste komma innan allt faller samman, men solen sken gott ett par timmar igår & idag. Det är bra!

Rörig morgon igår, Ebba & jag på gympa, var muttrig när jag kom dit men tvärt om när jag åkte därifrån! Ebba lycklig av att få gympa & träffa Ella - det gör mig glad. Sen folk på besök hela dagen, härligt! Såg I love you man på kvällen & skrattade!

Idag har Karin vart på besök ett par timmar, så roligt att ses även om det är ungefär en gång om året!! En kväll som denna hade tv:n kunnat bjuda på en svensk skitfilm - men icke! Ingenting. Ska gå och lägga mig och läsa Harry Potter nu i stället.

Ebba somnade ensam i sängen till en saga på cd idag, känns lite ångestfyllt för min del, men hon ville det själv. Skruttan! I morrn är det hon & jag - ge oss sol - kanske åka till Högbo en sväng eller nåt.

din kommentar
från: Anna

Vilken Harry Potter läser du? Jo jag vet, jag ser oxå kommentarerna som en bonus, men ibland vill man ju även ha lite feed-back på de tankar man skriver ner. Men jag försöker alltid att skriva en kommentar själv, på de inlägg och bloggar jag själv läser.

från: Anna

Den har jag inte läst ännu, men jag har den hemma. Vi kommer vara där v. 28-29, ev längre. Ska ni dit? =)

2010-04-05 @ 11:32:24
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/
från: Angelica

Ja men visst är osmakligt.... Men i övrigt så var det hysteriskt.. Höll på att dö av skratt när kinesen kom flygandes ur bakluckan! var så oväntat.. :) men jag var rätt trött också! :)

2010-04-05 @ 11:45:30
blogg eller hemsida: http://minamobilbilder.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback