Coaching.

I morse var jag tvungen att ha klockan ställd, stackars mig som måste vara som andra människor. Var till arbetsförmedlingen för att träffa min jobbcoach. Trevlig tjej och påbörjandet av personliga brevet kändes toppen, som en nystart, blir bra att fortsätta nästa vecka. MEN! Det känns lite hopplöst att bli så peppad, att skriva brevet för vissa jobbannonser och sen för att veta att jag inte kommer kunna jobba nu om jag skulle få något. Nog om det, kändes bra att göra nåt iaf. Hälsade på mormor en sväng, sen hem och kolla hur det gick för snickarna.

Ebba & Andreas kan försvinna ett par timmar in i det nya sovrummet, visserligen väldigt skönt tycker jag!! Och jag tror inte hon är allt för störande för A har kommit långt, väldigt långt trots att det mest låter som att han muttrar över saker. Kom en kvinna och köpte våran värdelösa kontorsstol och tre gigantokuddar som bara tog plats. De senaste...3 veckorna...har vi sålt grejer på Tradera, Blocket & loppis för ca 4000 kr. Det är ju galet var skrot man har!!!

Nu ska jag nog ta min kära halsbränna och krypa upp i soffhörnet och invänta fotbollsmannen...antagligen inget vettigt på tv. Igår såg vi Percy Jackson...och åskviggen eller vad det nu hette. Riktig barnfilm var det iaf! 

din kommentar
från: Angelica

när får man se det nya då??? Hur jobbar A nu.. F har semester igen., vi åker till gbg tors-lör.. får vi komma sen nån dag?? =)

från: Helena

Åh, så perfekt det är att sälja av gammalt skit sådär, som andra får glädje av & man själv både blir av med PLUS får pengar för det :)

2010-08-03 @ 14:56:36

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback