Sova säng.

I natt har jag sovit 8 TIMMAR I STRÄCK utan att gå på toa!!!!!! Igår natt var jag upp 5 ggr som jämförelse....jag är så lycklig över detta och har vart så pigg att jag lärt mig spackla! Klättrat upp & ner på en liten stege och böjt mig ner osv....

Vilken kontrast mot gårdagen när jag var så trött att jag inte visst vart jag skulle ta vägen....så nu har jag fortsatt mitt damppigga humör med att baka matbröd tillsammans med Ebba!! Får se hur detta slutar...med smärta vet jag, men det struntar jag i!!

Idag började herrn i huset jobba igen efter semestern...undrar om han var den ende idag som inte hade jobbångest. Kanske bra att det var em-skift. Nä nu ska här förberedas för morgondagens dejt med jobbcoachen.

din kommentar
från: Anna

Men va skönt att du fått sova ut och känna dig utvilad :)



Va duktig du är som lärt dig spackla, sånt där är ju alltid kul att kunna :)



Åh va gott med matbröd, det bara måste jag göra nångång oxå!



Ser fram emot torsdag! Nåt särskilt gott som önskas till kvällsgott?



KRAM!!!!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback