dumskift.

blöh. nu hade lilltroll 39,5 graders feber. stackars plutt. blir hemma i morrn då. har haft besök av morfar & birk idag. piggade upp!!

a börjar nygamla jobbet med att jobba eftermiddag...tråkigt skift. ännu trökigare är att de nu mer även jobbar 12-timmars helg. så...han kommer hem strax innan vi ska dra på mello på lördag och blir borta heeeela min födelsedag *surläpp*.




din kommentar
från: Anna

Nämen stackars liten är sjuker...va trist.. :(



Jätteskoj att Andreas får jobba så mkt men va trist att han kommer bli borta hela din födelsedag!!



Å va mkt du har skrivit sen sist jag kollat :) Har inte haft tid då det varit full rulle här med rust och massa stök å bök. Men img ska allt vara färdigt och då ska jag göra fint, äntligen!!



Tänkte höra med dig om jag kan komma och gratta dig på lördag? Är upptagen på söndagen tyvärr :(



Angående jobb så finns det säkerligen jobb som vikarie på vårat jobb då det behövs fler vikarier inom handikappomsorgen. Men jag vet att du inte är så pigg på det jobbet men jag vill bara att du ska veta att jag gärna rekomenderar dig som vikarie i så fall och att möjligheten finns.



Kramis!!!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback