farliga mamma mu.

nu är det rörigt. riktigt rörigt i skallen. helt plötsligt har jag tusen grejer jag måste göra på kort tid. jag får berätta vidare på måndag.

först ska jag avklara helgen med gymnastik & besök & en massa stress för att hinna till mello när herrn slutat jobbet. blev inte riktigt nå party för mig när mello är i stan & jag fyller. inte nån dag eftersom han jobbar em den där karln. äh. gör inget!

ebba & jag fick med oss helena & alice upp på stan idag. ebba hade taggat sen morgonen på att se mamma mu & kråkan. de åkte skridskor. ebba vågade vinka till dem först! sen ville mamma mu ha en kram...då började min lilla fröken tokgrina och säga att hon var så rädd för mamma mu. själv tycker jag det är obehagligt att inte veta vem som gömmer sig i den där dräkten. annars var det väl inte så mycket ståhej..vi fikade på aldos innan hemgång.

var till valbo för mig själv på fm och småshoppade! skoj! var nästan bara jag där!

din kommentar
från: Helena

Tack för idag, även om det blev hastigt.

Tror hon ångrade sig ang Mamma Mu när vi skulle gå hemåt. Kanskekanske att hon skulle våga ;)

2010-02-12 @ 00:51:19

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback