lite smått.

men åh. jag vann traderaauktionen i måndags. hörde inget. skickade ett mail igår. inget svar. kollade sidan hos säljaren nu och det står avslutat konto eller nåt sånt. *suck*. APOR!!!

inte vart hemma särskilt mkt idag heller.....kanske i morrn...fast helst skulle jag vilja åka till valbo lr så...men mannen lär man väl inte lura med sig dit?!

å sen var det helg igen. första helgen på lääänge andreas inte jobbar! najs! och idag ringde de från hans gamla jobb och sa att han var välkommen tillbaka på måndag. som han ville!! det gör mig glad! att han åtminstone får jobba med folk han trivs med!

nä...om man ska ta å krypa ner och läsa ut harry-boken. herrn tränar till 22:45 - bra tid va!

mina lampor är jättefina. vill bara tillägga det!

din kommentar
från: Helena

Va..?! Har de snuvat dig på Tradera-vinsten..? Hade du satt in pengar..?

2010-02-06 @ 11:38:52

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback