man får vara inne.

vi hade mys igår..stannade inomhus när snön yrde utanför fönstret.
gjorde egen pizza & åt lördagsgodis! kvällen avslutades ju fint med ett OS-guld & ett brons.
Var lika nervös igår och sprang runt & härjade....var ju för bra för att vara sant!



Idag ser det grått & trist ut...å så en massa minusgrader och snö, håller nog oss inne en del idag å. Pappan ska jobba natt. Var väldigt längesen vi sov ensamma, känner mig inte så positiv till det...Men först har vi en hel dag att spendera! Kanske ska väcka pappan och äta frukost...Ebba är upptagen med att titta på Bilar.

din kommentar
från: Anna

Åååh vilken mysig bild :)



Låter härligt med en innedag såhär i snöyran! Själv tog jag mig faktiskt smärtfritt fram och tillbaks till jobbet under helgen som tur var.



Idag måndag skiner ju solen så underbart att jag nog ska försöka mig på en promenad :)



Kramis!

från: Helena

Vad mysigt ni har det där hemma :)

2010-02-25 @ 14:35:50

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback