Mat mat.

Blev bjuden på lunch av mamma idag..eller vi blev bjudna av pappa fast han inte var med. Var på restaurangskolan och åt tre-rätters. Jag som knappt ätit det någonsin, nu till lunch - lyx!

Förrätt: Minibiffar på toast med pinjenötter
Varmrätt: Herrgårdsgryta (?) med kyckling och ris
Efterrätt: Kolapaj med äpple & nå nötter & grädde, hallon & jordgubbar.

Väldigt väldigt gott!!! Och jag måste ju tipsa er om att gå dit nån lunch, är man två personer går det fort och för mig kostade det ca: 100 kr inkl dricka & bröd och mycket mat. Söta fumliga elever som får träna på sitt framtida yrke! Jag är mkt nöjd!! *Tack tack*

Promenad dit & hem sen har vi vart till Örta & fått mat även där. OCH bakelse eftersom Mattis fyllde år. Så de blev mycket onyttigt idag! Hihi..men jag är en godisgris.

din kommentar
från: Helena

Åh, jag vill så GÄRNA gå på restaurangskolan, men får aldrig nå'n med mig. Jag & pappa har varit där 2ggr, men ena gången var det stängt & andra gången var det fullt. Var säkert två år se'n vi åt där sist.

2010-02-25 @ 14:27:18

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback